Kämperväni pilte

Kämpervänist veel mõned pildid, kus on näha, kuidas köök/kabinet, magamis- ja elutuba toimivad. Üldiselt on ülesehituselt lihtne, liuguksed avanevad mõlemalt poolt, sisse pääseb vastasküljest ja tagant.

Sisse keskele saab paigaldada lauaposti, millele läheb lauaplaat. Laual saab süüa ja kodukontorit teha.

Köögikapid ja tasapind kraanikausiga jääb esiistmete ja toaosa vahele.

Tagant ette jooksevad ülalt pikuti ja taha avatavad kapid, millele toetuvad madratsid ning keskele käib veel üks lisatükk.

Tähtsaks valikul osutus voodi laius, mis on ühest küljest teiseni. Paljudel teistel on küljele ehitatud veel kapirida.

Bussikul on palju toredaid peegleid. Ees vasakul kaks: suuremast näeb tahapoole ja väiksemast esiserva kaugust.

Edukat kämperi-ehitamist!

Kommentaarid

  1. Väga põnev! Ainil on bussik olemas, nüüd vaja vaid veidi meisterdada ja ongi suguvõsas campervan :)

    VastaKustuta
  2. Oleme kõikidel reisidel bussikuga kruisides arutanud korduvalt, et kas tasuks endale ka vänn meisterdada. Ja iga kord jõuame järeldusele, et ei tasu. Põhjendused: 1) Eestis sõidaksime sellega väga harva. Harva sõidus olev vänn aga vajaks kogu aeg hooldust, lisaks tuleks teda üle talve hoida nii, et ta hallitama ja kopitama ei läheks. Lõpuks kukuks välja, et hoolitsed aasta otsa auto eest, millega sõidad ainult ühe nädalavahetuse. 2) Renditav vänn tuleb kokkuvõttes odavam ja sobivam. Saad valida just paraja suurusega masina selle konkreetse reisi jaoks (vahel tahad väiksemat, teinekord suuremat). Rendiperiood on pigem lühike, seega mitte väga kallis. Nii et meie valik on siiski bussikut rentida, mis muidugi ei tähenda, et kellelegi teisele ehitamine halb mõte oleks. Näiteks Epu isiklik ratastel maja Ameerikas jättis meile tõeliselt võimsa mulje ja sobis Epu-Pauli reisidega nagu valatud.

    VastaKustuta

Postita kommentaar